بازدید رئیس دانشگاه از بخش فوق تخصصی NICU بیمارستان بعثت

1405/04/01
تعداد بازدید :397

دکتر شعله شاه‌غیبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، به همراه جمعی از مسئولان استانی و خیرین سلامت، از بخش فوق تخصصی مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) بیمارستان بعثت سنندج که با مشارکت خیرین در حال احداث است، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در این بازدید، روند پیشرفت پروژه که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر شاه‌غیبی ضمن ابراز رضایت از پیشرفت کار، بر اهمیت توسعه خدمات فوق تخصصی نوزادان تأکید کرد و قول مساعد داد تا اقدامات لازم برای تأمین و تجهیز سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بخش صورت گیرد.

این بخش با زیربنای ۷۰۶ متر مربع، شامل ۳۲ تخت و فضاهای جانبی برای همراهان نوزادان است و پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی آن تا پایان تابستان سال جاری به اتمام برسد.

پس از تکمیل و تجهیز، بخش NICU بیمارستان بعثت سنندج نقش بسزایی در ارتقای سطح خدمات درمانی و مراقبتی نوزادان نیازمند در استان ایفا خواهد کرد.

 

 

سامانه های دانشگاه