برگزاری نخستین جلسه کارگروه اجرایی مدیریت دانش دانشگاه در سال ۱۴۰۵

1405/04/02
تعداد بازدید :30

نخستین جلسه کارگروه اجرایی مدیریت دانش دانشگاه در سال ۱۴۰۵، در راستای اجرای برنامه عملیاتی دانشگاه و پیرو ابلاغیه مدیرکل محترم دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت متبوع، در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، این جلسه با حضور دکتر محمود کلاه‌دوزان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و دبیر کارگروه، به همراه سایر اعضای کارگروه تشکیل شد.

در ابتدای جلسه، دکتر کلاه‌دوزان با اشاره به اهمیت مدیریت دانش در سازمان‌های امروزی، این حوزه را به عنوان یکی از راهبردهای کلیدی در موفقیت، پویایی و بقای سازمان‌ها در محیط‌های رقابتی و متغیر معرفی کرد. ایشان اظهار داشتند که بهره‌گیری اثربخش از دانش و توانمندسازی کارکنان در یادگیری و استفاده خلاقانه از آن، زمینه‌ساز شکل‌گیری الگوهای نوین تفکر و بازتعریف فرآیندها و شیوه‌های انجام امور در سازمان خواهد بود.

در ادامه، اعضای کارگروه به بررسی دستورکارهای جلسه پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون چهار موضوع مطرح‌شده، تصمیمات لازم در راستای تحقق اهداف مدیریت دانش دانشگاه اتخاذ شد.

سامانه های دانشگاه