جلسه هماندیشی مسئولان منابع انسانی دانشگاه با هدف بررسی برنامههای آتی حوزه منابع انسانی، ارتقای فرآیندها و تقویت هماهنگی میان واحدهای مرتبط برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، این نشست با حضور معاون مدیر منابع انسانی، رؤسای ادارات کارگزینی، استخدام و بازنشستگی و مسئولان واحدهای آموزش کارکنان و مدیران، طرح و نیروهای موقت، پرسنلی، بایگانی، ارزیابی عملکرد و نقل و انتقال برگزار شد.
در این جلسه، برنامههای آتی نیروی انسانی دانشگاه، احصا و ارتقای فرایندها و همچنین تدوین سازوکارهای آموزشی متناسب با نیازهای روز دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر مهدی ذکائی، مدیر منابع انسانی دانشگاه، در سخنان خود بر اهمیت معرفی و تبیین دقیق فعالیتها و دستاوردهای حوزه منابع انسانی با هدف چابک سازی به معنای کاهش بروکراسی و دیجیتالی کردن فرایند ها و طراحی مسیر شغلی برای کارکنان مستعد تأکید نمود و گفت: هدف این است که سیستم منابع انسانی از یک «واحد کنترل کننده » به یک « واحد تسهیل گر » تبدیل شود که با حذف موازی کاری ها سرعت را در ارائه خدمات دانشگاه به حداکثر برساند ، چابک سازی در منابع انسانی به معنای گذر از فرایند های سنتی و بروکراتیک به سمت ساختارهای منعطف، داده محور و پاسخ گو است و انعکاس شفاف و حرفهای اقدامات این حوزه، ضمن افزایش آگاهی کارکنان، به ارتقای جایگاه منابع انسانی در دانشگاه کمک میکند.
این نشست با ارائه دیدگاهها و پیشنهادهای تخصصی در راستای بهبود خدمات و فرآیندهای منابع انسانی به کار خود پایان داد.

| افراد آنلاین | 0 |
| بازدید صفحه جاری | 2268 |
| تاریخ بروز رسانی | 1405/02/16 |
| بازدید امروز | 16769 |
| بازدید دیروز | 19748 |
| بازدید کل | 9397387 |

