برگزاری جلسه هم‌اندیشی مسئولان منابع انسانی دانشگاه

1405/04/02
تعداد بازدید :35

جلسه هم‌اندیشی مسئولان منابع انسانی دانشگاه با هدف بررسی برنامه‌های آتی حوزه منابع انسانی، ارتقای فرآیندها و تقویت هماهنگی میان واحدهای مرتبط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، این نشست با حضور معاون مدیر منابع انسانی، رؤسای ادارات کارگزینی، استخدام و بازنشستگی و مسئولان واحدهای آموزش کارکنان و مدیران، طرح و نیروهای موقت، پرسنلی، بایگانی، ارزیابی عملکرد و نقل و انتقال برگزار شد.

در این جلسه، برنامه‌های آتی نیروی انسانی دانشگاه، احصا و ارتقای فرایندها و همچنین تدوین سازوکارهای آموزشی متناسب با نیازهای روز دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر مهدی ذکائی، مدیر منابع انسانی دانشگاه، در سخنان خود بر اهمیت معرفی و تبیین دقیق فعالیت‌ها و دستاوردهای حوزه منابع انسانی با هدف چابک سازی به معنای کاهش بروکراسی و دیجیتالی کردن فرایند ها و طراحی مسیر شغلی برای کارکنان مستعد تأکید نمود و گفت: هدف این است که سیستم منابع انسانی از یک «واحد کنترل کننده » به یک « واحد تسهیل گر » تبدیل شود که با حذف موازی کاری ها سرعت را در ارائه خدمات دانشگاه به حداکثر برساند ، چابک سازی در منابع انسانی به معنای گذر از فرایند های سنتی و بروکراتیک به سمت ساختارهای منعطف، داده محور و پاسخ گو است و انعکاس شفاف و حرفه‌ای اقدامات این حوزه، ضمن افزایش آگاهی کارکنان، به ارتقای جایگاه منابع انسانی در دانشگاه کمک می‌کند.

این نشست با ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادهای تخصصی در راستای بهبود خدمات و فرآیندهای منابع انسانی به کار خود پایان داد.

سامانه های دانشگاه